خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۲۶۷

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از عصر امروز تا بامداد فردا با توجه به وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال گرد و خاک محلی در برخی مناطق استان وجود دارد.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: از عصر امروز تا بامداد فردا با عبور امواج از سطح استان  علاوه بر افزایش ابر، بارش‌های رگباری و همراه با گاهی رعد و برق  پیش بینی می‌شود و بارش‌ها در برخی مناطق به صورت تگرگ خواد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در فصل بهار، بارش‌ها به صورت رگباری بوده و در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار است و در نتیجه لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید افقی، احتمال برخورد صاعقه و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: باتوجه به وضعیت جوی رعایت احتیاط در ترددهای برون و درون شهری ضرورت دارد و توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات در ساعات عصر خودداری شود.

بهروزی عنوان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا پایدار را خواهیم داشت و تداوم بادهای شمالی در این دو روز سبب بهبود کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: کمینه دمای استان بامداد امروز با 11 درجه در آوج و بیشینه دما ظهر دیروز با 26 درجه در رازمیان و بوئین زهرا به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین 13 و 23 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز