خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اعتبارات البرز غیر متناسب با رشد جمعیت استان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۹۶۴

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: البرز از نظر اعتبارات و بودجه نیازمند توجه ویژه است و اعتبارات استان غیر متناسب با رشد جمعیت است.

به گزارش ایلنا از البرز، آیت الله محسن کازرونی عصر امروز در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به البرز و در دیدار با نخبگان، علماء، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: زمانیکه در این استان امام جمعه بودم  کرج به استان تبدیل شد که بواسطه نوپا بودن، باید تقویت شویم.

وی تصریح کرد: ما برادر کوچک تهران بودیم اما با انبوهی از مشکلات روبه رو بودیم که این مهم نیازمند توجه ویژه است.

کازرونی با اشاره به اینکه البرز از نظر اعتبارات و بودجه نیازمند توجه ویژه است ، خاطرنشان کرد: اما این اعتبارات غیر متناسب با رشد، افزایش پیدا می کند، زیرا استان مهاجر خیز و فاقد امکانات هستیم از این رو باید به این استان عنایت ویژه داشته‌ باشید چرا که البرز استان عالمان دینی است که سند دیانت مردم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه البرز از نظر اندیشمندان و فرهیختگان بی نظیر است، اظهار کرد: جنس مهاجرت این است که گاهی نخبگان به استان البرز مهاجرت می کنند.

کازرونی بیان کرد: شما در آستان قدس رضوی و قوه قضاییه تر عملکرد قوی داشتید گام بعدی اینست که انسان‌های قوی روی کار بگذارید و با مدیریت افراد شاخص را انتخاب کنید.

وی تشریح کرد: امین بودن گام بعدی در اجرای عدالت است،  ملت ایران خوشحال اند شما رای آوردید و این امید در این مردم پیدا شد.

وی ادامه داد: اما وضع مردم خوب نیست زیرا بنده بین مردم هستم مشکلات فراوانی دارند و باید با یک قدرت و عظم مردم احساس آسایش و راحتی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز