خبرگزاری کار ایران

موحدی‌کرمانی در پیام تسلیت:

آیت‌الله مجتهد شبستری کارنامه‌ای شایسته و شایان تقدیر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۵۵

رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری، آن مرحوم را دارای کارنامه‌ای شایسته و شایان تقدیر دانست.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله وانا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تأسف اطلاع یافتیم روحانی جلیل‌القدر عالم عامل فقیه مبارز حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری طاب ثراه به ملکوت اعلی پیوست.

آن عالم متعهد در دوران عمر شریف و پر برکت خود از پیشگامان انقلاب اسلامی و بنیانگذاران جامعه روحانیت مبارز بوده و منشأ آثار علمی، اجتماعی و عام‌المنفعه فراوان می‌باشد.

آیت‌الله مجتهد شبستری با عضویت در چند دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی جامعه روحانیت مبارز کارنامه‌ای شایسته و شایان تقدیر دارد.

جامعه روحانیت مبارز ارتحال این عالم ربانی را به محضر مبارک بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار و علماء بلاد و اعضای محترم مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت و قاطبه مردم شریف آذربایجان و بیت معظم ایشان بالاخص فرزند ایشان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ جواد مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری صمیمانه تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم و دوام عمر همه خادمان اسلام و ملت شریف ایران و اجر و صبر برای بازماندگان آن عزیزمسئلت می‌نماید.

والسلام علیکم

محمدعلی موحدی‌کرمانی

رئیس جامعه روحانیت مبارز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز