خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۹۱۹

آئین معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین با حضور مسئولان قضایی استان و مدیران شهرستان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی داگستری استان قزوین، علی شعبانی در آئین معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، گفت: رئیس قوه قضاییه در جلسه اخیر بر اجرای سند تحول قضایی تاکید کرده‌اند و باید مسئولان قضایی استان توجه لازم را در این زمینه داشته باشند تا منشا اثرگذاری و خدمتگزاری بیشتری به مردم باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: سند تحول قضایی، نقشه راه مسئولان دادگستری استان است و باید برای تحقق آن تمامی ظرفیت‌ها را به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: محاکم و دادگاه‌های مرکز استان تابلو و ویترین هستند و باید تصمیمات آن‌ها راهکاری برای سایر محاکم باشد.

رئیس جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین نیز در این مراسم گفت: پرونده‌های متعددی در دادگستری‌ها تشکیل می‌شود اما برخی افراد به صورت برنامه ریزی شده ظلم می‌کنند که باید برخورد ما با آن‌ها قاطع، محکم و بازدارنده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر کریمی افزود: رئیسان قبلی دادگاه‌های انقلاب شهرستان قزوین با نگاه جهادی و انقلابی کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده‌اند؛ بنابراین کار ما دشوار شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری خود، افزود: کاهش ورودی‌ها، کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس، اجرای احکام مدنی، استفاده از فضای مجازی جهت ارتباط همکاران در حد مقدور، آموزش بنگاه‌های معاملاتی املاک و خودرو با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها، توجه ویژه به پرونده‌های زندانی دار و تعیین زمان استاندارد در اعلام نظر کارشناسی از جمله این برنامه‌ها است.

در ادامه این مراسم از علی مظفری سرپرست دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین تقدیر و اکبر کریمی به این سمت معارفه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز