خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل / پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۳۲

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از عدم گزارش مورد فوتی ناشی از کرونا در شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

علی محمدیان اردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی در شهرستان های استان اردبیل بیان کرد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان های پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی از شناسایی و بستری 11 بیمار کرونایی جدید در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 66 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 25 بیمار وخیم گزارش شده است. خوشبختانه تعداد بیماران بستری در آی سی یو نسبت به روزهای گذشته حالت نزولی به خود گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ترخیص 11 بیمار در شبانه روز گذشته از بیمارستان های استان خبر داد و گفت: با تلاش کادر درمان خوشبختانه در مدت یادشده مورد فوتی ناشی از کرونا از مراکز درمانی استان گزارش نشده است.

محمدیان اردی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون، 961 هزار و 260 دوز در نوبت اول، 843 هزار و 791 دوز در نوبت دوم و 384 هزار و 744 دوز در نوبت سوم در استان تزریق شده که مجموع واکسن های تزریقی در نوبت های سه گانه 2 میلیون و 189 هزار و 777 دوز است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز