خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد؛

ورود دستگاه قضا به ترک فعل نسبت به شرکت‌های دانش بنیان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۹۵

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال جدید دستگاه قضای استان در بحث ترک فعل دستگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ورود خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های دانش بنیان که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته به استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبه کشور و حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید داشته و نام‌گذاری سال جدید در واقع خطی مشی تمامی دستگاه‌ها در حمایت از فعالان این حوزه است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی قطعا فرصت و موقعیت بیشتری در رفع نیازمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین بهره‌گیری از توان و ظرفیت آن‌ها دارند و با توجه به شعار سال باید اهتمام ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی در سال‌های گذشته نیز نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان نگاه ویژه داشت و بدون‌شک در سال جدید نیز حمایت‌های دستگاه قضایی افزایش خواهد داشت.

مقام ارشد قضایی استان قزوین تاکید کرد: همانگونه که شهید سلیمانی خود را سرباز ملت می‌دانستند، مسئولان نیز باید خود را سرباز ملت و ولایت بدانند و به گونه‌ای تلاش شود که منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی ادامه داد: هر چقدر مردم و مسئولان بیش از پیش در میدان عمل حاضر شوند، قطعا شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر خواهد رسید و امروز آمریکایی‌ها در دنیا جرات مقابله با ایران را ندارد و قطعا تحقق این افتخار با هدایت رهبری از جامعه نخبه کشور محقق شده است.

شعبانی به تشکیل کارگروهی مرتبط در دستگاه قضایی اشاره و اظهار کرد: در سال جاری ارتباط دستگاه قضایی با جامعه نخبه استان بیشتر خواهد شد و باید مشکلات این حوزه به صورت موردی و تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و چاره‌اندیشی شود.

وی یادآور شد: برخی محدودیت‌ها از حیث‌ قوانین و مقررات وجود دارد که در برخی موارد دست و پا گیر است و این موضوع از اختیار دستگاه قضایی خارج است و باید در قوه مقننه پیگیری شود و قطعا شاخص و معیار قانون و مقررات است و ما خارج از آن نمی‌توانیم عمل کنیم و نیازمند بروزرسانی قوانین هستیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: این ظرفیت در دستگاه قضایی استان وجود دارد، که بر اساس اختیارات و تا حد توان از قشر نخبه استان حمایت کنیم و قطعا شعب ویژه رسیدگی برای پرونده‌های مربوط به فعالان این حوزه تشکیل خواهد شد و‌ تلاش خواهیم کرد، که تا حد ممکن از تشکیل پرونده جلوگیری و موضوعات این حوزه قضایی نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز