خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

مهم‌ترین موضوع امروز ما عبور از اوج بار سال 1401 است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۶۷

علی سهرابی‌بیداراظهار کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید در سال 1401 نخستین سال قرن 15 هجری شمسی به آن توجه داشته باشیم، حرکت با برنامه است.

به گزارش ایلنا از همدان، وی با بیان اینکه امسال چندین برنامه مهم را درپیش داریم، افزود: مهم‌ترین موضوع امروز ما عبور از اوج بار سال 1401 است و تجربه سال گذشته ما را بر آن داشته تا جدی‌تر به این برنامه ورود کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه وزارت نیرو دو برنامه را در راستای عبور از اوج بار 1401 در دستور کار دارد، گفت: افزایش تولید و پایش و کنترل هوشمند مصرف مشترکین ازجمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه هرچه تولید بیشتر شود ناترازی بین تولید و مصرف کمتر شده و می‌توانیم توزیع برق مطمئن داشته باشیم، ادامه داد: از دیگر تکالیف ما اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و پایش مصارف مشترکین بوده که در این راستا در بخش دیماندی نصب کنتورهای فهام انجام شده است.

سهرابی‌بیدار تصریح کرد: علاوه‌بر این موارد، یکی از برنامه‌های بسیار مهم دیگر استقرار اتوماسیون قطع و وصل و کنترل مصارف به‌صورت هوشمند است که این پروژه با بهره‌برداری از سیستم اسکادا در روز صنعت برق آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تغییر استراتژیک در مدیریت توزیع، گفت: امسال کنترل هوشمند شبکه از راه دور را به‌طور جدی دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مشترکین برق استان همراهی خوبی در بخش‌های مختلف با این شرکت داشته‌اند، افزود: 70 درصد مشترکین خانگی ما در روزهای عادی و حدود 90 درصد در تابستان و اوج بار الگوی مصرف برق را در استان رعایت می‌کنند.

وی ابراز کرد: امید است انرژی برق، این سرمایه ملی را پاس بداریم و از اوج بار سال 1401 نیز به سلامت عبور کنیم.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه موضوع دیگر حرکت با برنامه است، افزود: در این زمینه نیز مقرر شد در بخش‌های مختلف شرکت کار مطالعاتی صورت گیرد و نقاط قوت و ضعف بهبود یابد و همچنین تهدیدات و فرصت‌ها شناسایی شود تا بتوانیم با قوت‌ها به ضعف‌ها غلبه کرده و با استفاده از فرصت‌ها و رفع تهدیدات، به سمت دستیابی به اهداف و رشد شاخص‌ها و افزایش ارائه خدمات به مردم حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز