خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل میراث فرهنگی استان؛

عوض‌زاده سرپرست اداره میراث‌فرهنگی گرمسار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۳۱

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان «محمدرضا عوض‌زاده» به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

به‌ گزارش ایلنا از سمنان، در حکم عوض‌زاده آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان "سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار" منصوب می‌شوید.

اجرای برنامه خلاقانه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از حداکثر توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود، هماهنگی با حوزه‌های مرتبط استانی و شهرستانی، حفاظت حداکثری از بافت‌های تاریخی، شهری و روستایی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه در حوزه تحت مدیریت از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که مورد انتظار است.

توفیقات روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور عزیزمان در دولت خدمتگزار حضرت آیت‌الله رئیسی با رعایت کلیه اصول قانون‌مداری، حضور فعال بین مردم و فعال نمودن بخش سرمایه‌گذاری و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد و منشورهای اخلاقی از درگاه خداوند یکتا مسئلت دارم.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با قدردانی از زحمات رئیس قبلی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان گرمسار گفت: انتصاب سرپرست جدید این اداره در راستای منویات دولت خدمتگزار آیت‌الله رئیسی در زمینه جوان‌گرایی و واگذاری امور به جوانان انجام شده است.

امیر کرم‌زاده افزود: در هرجایی که جوانان حضور پیدا کردند، شاهد اتفاقات بی‌بدیل در کشور بودیم و جوانان باید امروز پرچم‌دار جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کشور باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان تأکید کرد: آینده هر کشور و نظامی به حضور افراد سرزنده و پرتلاش بستگی دارد و مصمم به حمایت قاطع از جوانان پرتلاش و با استعداد هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عوض‌زاده متولد 1353، دارای مدرک کارشناسی رشته مردم‌شناسی است. عوض‌زاده  نیروی سابق یگان حفاظت شهرستان گرمسار و سرپرست فعلی یگان حفاظت شهرستان آرادان و نماینده حقوقی اداره گرمسار و آرادان است.

پیش از این مهوش کمالی به عنوان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار فعالیت داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز