خبرگزاری کار ایران

نجاتگران هلال احمر همدان به 84 مصدوم در نوروز 1401 امداد رسانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۱۶

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر استان در طرح نوروزی امسال به ۸۴ مصدوم امداد رسانی کردند گفت: تعدادی از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدندو ۱۴ نفر به علت شدت آسیب دیدگی و جراحات وارده به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش ایلنا از همدان، حمید عرفی یگانه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا نیمه فروردین امسال ۶۲ ماموریت امدادی توسط ۲۵۱ نفر از نجاتگران در مسیرهای ارتباطی استان همدان انجام شده است که پنج مورد از این عملیات ها رها سازی مصدوم از داخل خودرو با استفاده از دستگاه ست هیدرولیک بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: در این مدت ۱۰ عملیات در زمینه شهری، ۲۶ مورد در حوادث و تصادفات جاده ای، ۲ مورد از عملیات ها در کوهستان انجام شده است و ۲۴ نفر از مراجعان از خدمات حضوری جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

عرفی یگانه با اشاره به اینکه در طول طرح خدمات نوروزی ۱۰۰ نفر از مسافران در راه مانده توسط نجاتگران این جمعیت اسکان داده شده اند گفت: شماری از این افراد برای استراحت کوتاه و پیشگیری از حوادث رانندگی اسکان داده شدند. 

وی اضافه کرد: نوروز امسال ۲۵۱ نفر از نجاتگران در قالب ۷۱ تیم عملیاتی در مسیرهای ارتباطی استان همدان کار امداد رسانی به مسافرین نوروزی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز