خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شهادت رئیس امور مساجد حاشیه شهر مشهد/ حجت الاسلام اصلانی کمک‌رسان نیازمندان بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۹۷

حجت الاسلام اصلانی، رئیس امور مساجد حاشیه شهر مشهد امروز در حرم مطهر رضوی به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ظهر امروز  حجت‌الاسلام اصلانی رئیس امور مساجد در حاشیه شهر مشهد، در صحن پیامبر اعظم (ص) توسط فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات متعدد چاقو به شهادت رسید.

این طلبه از طلاب جهادی حاشیه شهر مشهد بود، که سالهاست برای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد مشغول خدمت خالصانه بود.

شهید اصلانی در راه جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد برای هماهنگی فعالیت های ماه رمضان بود که با زبان روزه بعد از زیارت حضرت رضا در صحن جامع به شهادت رسید. 

حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده امام جمعه رضویه مشهد و از دوستان نزدیک شهید اصلانی در خصوص این طلبه جهادی به خبرنگار ما می‌گوید: وی از سال ها قبل همکار ما بود وبه عنوان رئیس امور مساجد در حاشیه شهر بویژه در مناطق طرق، سیدی، رضویه، شهرک شهید رجایی و باهنر فعالیت های گسترده ای در حوزه محرومیت زدایی انجام داد.

وی افزود: در خصوص ویژگی های اخلاقی و انسانی شهید اصلانی هم باید بگویم که حجت‌الاسلام اصلانی یک روحانی مخلص و جهادی بود که سال‌ها با تمرکز در منطقه سیدی دستگیر نیازمندان بود و خودش مسجد صاحب‌الزمان را حدود ۲۰ سال پیش با کمک خیرین تاسیس کرد و این مسجد مقر هماهنگی های جهادی در استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فعالیت‌های تبلیغی بود و وی امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان بود و مسؤلیت تمامی مساجد این پهنه را بر عهده داشت.

امجدی زاده افزود: شهید اصلانی در طول این ۱۰ سال آشنایی که با وی داشتم از همه توان و ظرفیت برای خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد و بویژه منطقه سیدی استفاده می‌کرد.

وی اظهار داشت: به واسطه اقدامات خیرخواهانه اش مورد احترام مردم در حاشیه شهر بود و لحظه ای از خدمت به محرومان حتی تا لحظه شهادت که جلسات ای حول هماهنگی های تبلیغی بود، بر نداشت و همواره با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم حاشیه شهر، برای بهبود معیشت و سلامت نیازمندان و محرومان تلاش می کرد و سرانجام پس از یک دوره زندگی باعزت و توام با نیکی زبان روزه و در حرم مطهر رضوی که محبوب‌ترین نقطه‌ای در زندگی وی بود به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز