خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی خبر داد؛

بازدید بیش از یک میلیون مسافر از جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۷۵

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بیش از یک میلیون و 700 هزار مسافر، در ایام نوروز سال جاری از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی این استان بازدید کردند. همچنین در این مدت 12 هزار و 443 نفر از 15 موزه تخصصی استان مرکزی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن حسینی افزود: در این بازه زمانی 95 هزار و 400 نفر در مراکز اقامتی استان شامل هتل و مسافرخانه اقامت داشتند که نسبت به سال 97 قبل از شیوع کرونا 20 درصد رشد داشته‌ است.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری ظرفیت اقامت در تمامی اقامتگاه های استان مرکزی اعم از هتل ها و مسافرخانه ها 80 درصد تکمیل شد و مسافران نوروزی موفق به اسکان در این مراکز شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اظهار داشت: در مجموع اقامت، بازدید از موزه‌ها و جاذبه‌های گرشگری استان نسبت به 2 سال قبل از شیوع کرونا در استان مرکزی 18 تا 20 درصد رشد داشته است.

حسینی تصریح کرد: بیش از 2000 مکان تاریخی و گردشگری و بیش از 15 موزه استان در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و مهمانان خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز