خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

اصفهان، قطب شرکت‌های دانش‌بنیان/ تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۴۶

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان قطب شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح است و ما در تلاشیم با دعوت از مسئولان کشوری و استانی مرتبط با حوزه دانش بنیان، زمینه را برای بسترسازی و تسهیل‌گری در این حوزه فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور اولین جلسه علنی سال ۱۴۰۱ و سی و ششمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک سال نو اظهار کرد: امروز چهاردهم فروردین اولین روز کاری جدی سال ۱۴۰۱ برابر با اولین روز ماه مبارک رمضان است که تقارن این دو را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به شعار سال افزود: توجه ویژه به مباحث اقتصادی و تولید داخلی سال‌هاست مورد تأکید است و براساس آمار امروز حدود ۷ هزار شرکت دانش بنیان و ۳۰۰ هزار اشتغال در این زمینه در کشور وجود دارد.

رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان به عنوان قطب شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح است،  گفت: در تلاش هستیم با دعوت از مسئولان کشوری و استانی مرتبط با حوزه دانش بنیان، زمینه را برای بسترسازی و تسهیل‌گری در این حوزه فراهم کنیم. 

نورصالحی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و شناخت نقاط ضعف باید در دستور کار قرار گیرد تا اصفهان در طول سال میزبان خوبی برای گردشگران باشد، بیان کرد: ضرورت تأمین بیشتر سرویس‌های بهداشتی در نقاط پرتردد، تکمیل زیرساخت‌های باغ فدک به عنوان کمپ اسکان مسافران و حل اختلافات میان اوقاف و شهرداری پیرامون این مکان، حل مشکلات حلقه اول ترافیکی و شناسایی و تشویق سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و مراکز اقامتی باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان در مدارس از امروز تصریح کرد: این تصمیم براساس ضرورت و مصالح کشور اتخاذ شده اما برای برگشت شهر به شرایط قبل از کرونا باید تلاش شود؛ در این راستا شرکت اتوبوس‌رانی باید امکانات از رده خارج شده گذشته را با بازسازی به شرایط خدمت برگرداند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز