خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی یزد:

کمبودی بابت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداریم/عرضه شکر با نرخ ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۸۱۲

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی یزد با بیان اینکه در زمینه تامین کالاهای اساسی و ضروری تنظیم بازار در ماه رمضان در استان، مشکلی وجود ندارد گفت: برنج، شکر، روغن و تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در استان تامین شده و در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، نعمت‌الله جعفری اظهار داشت: توزیع این گونه کالاها با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت ها و تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان هم اکنون در حال اجراست.

وی قیمت مرغ گرم در استان را ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام و اظهار داشت: مرغ گرم به اندازه نیاز مصرف در استان در حال توزیع است و مرغ منجمد نیز در صورت تامین سهمیه جدید به قیمت ۲۰ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

جعفری با بیان اینکه شکر مورد نیاز قنادی و شیرینی پزی ها نیز به قیمت مصوب در این ماه تهیه شده است، تصریح کرد: روغن نیز برای مصرف خانوار و صنوف مرتبط در استان تامین شده است و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از توزیع یکهزار و ۲۰۰ تن شکر در استان شکر در بسته‌های ۹۰۰ گرمی به قیمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان خبرداد و گفت: مجموعا در استان ۲ هزار و ۵۰۰ تن برنج نیز در این ایام توزیع می شود.

وی بیان داشت: قیمت مصوب برنج پاکستانی، هندی و تایلندی در استان به ترتیب ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که یه سهولت در دسترس بوده و کمبودی ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاهد افزایش تقاضا برای مصرف کالاهای اساسی در این ماه هستیم، بنابراین نظارت و بازرسی بر بازار توزیع مایحتاج شهروندان نیز تشدید شده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز