خبرگزاری کار ایران

پویش بهرفت جوانان هلال احمر قزوین با پیوستن بیش از دو هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۴۸۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از پیوستن بیش از دو هزار نفر از مراجعه‌کنندگان و مسافران نوروزی به پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر گفت: از آغاز طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان، شاهد استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از پویش بهرفت این پست‌ها بوده ایم به طوری که دو هزار و ۴۱ تن به این پویش پیوستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این پست‌ها از مسافرین و مخاطبان دعوت می‌شود تا در پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) شرکت کرده و میثاق نامه‌ای که مشتمل بر رعایت نکات ایمنی در رانندگی است را امضا کنند .

آصفی اظهار داشت: جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین در راستای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و نشاط اجتماعی در ایام نوروز فعالیت‌های متنوعی را در پست‌های نوروزی از خود به نمایش گذاشتند که با استقبال مردم همراه شد.

وی گفت: از جمله فعالیت‌های دیگر جوانان بشردوست در این پست‌ها می‌توان به ارائه پیام‌های ایمنی و معرفی نقاط پرخطر محور‌های مواصلاتی استان قزوین و سرگرم کردن کودکان با برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری در ایستگاه‌های دوستدار کودک، اشاره کرد.

 "طرح ملی خدمات بشردوستانه" از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز