خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی بوئین زهرا:

بیش از 95 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی بوئین زهرا آزادسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۱۴

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا گفت: با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بوئین زهرا، بیش از ۹۵ هزار و ۸۶۰ متر مربع از اراضی این شهرستان آزاد سازی شد.

به گزارش ایلنا، امیرمحمد کریمی با اعلام این خبر گفت: این ساخت و سازها در روستاهای فتح آباد، جهان آباد و کله دره قلع و قمع شده است و 48 مورد را شامل می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: قلع و قمع‌ها شامل دپوی مصالح، پی کنی دیوار و فنس کشی بنای مسکونی بود که با انجام آن، وی اضافه کرد: در اجرای احکام قلع و قمع نماینده دادستان، فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی مدیریت امور اراضی استان، نیروهای انتظامی، کارکنان راهداری، کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی این شهرستان نیز حضور داشتند.

این مسوول عنوان کرد: طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در صورت مشاهده تغییر کاربری و ساخت بناهای غیرمجاز، اجازه تخریب و قلع و قمع آن‌ها وجود دارد.

کریمی گفت: بناهای غیرمجازی که به هر دلیل امکان شناسایی و تخریب آن‌ها در زمان ساخت وجود نداشته باشد به مراجع قضایی معرفی شده و پس از دریافت حکم قضایی قلع و قمع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز