خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت مطرح کرد؛

سیاست دولت سیزدهم پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۹۰

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: سیاست دولت سیزدهم، پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است و با همین رویکرد در سفرهای استانی، نمایندگان وزارتخانه های مختلف در میان مردم حضور یافته و به طور مستقیم به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان در حاشیه راه اندازی میز خدمت به صاحبان صنایع که در جریان هجدهمین سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به خراسان رضوی صورت گرفت، اظهار داشت: موضوعات مطرح شده از سوی مردم در قالب میز خدمت به صورت مستقیم توسط نماینده وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مستقیم به آنها داده می شود، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم با همین هدف میز خدمت را در تمام سفرهای استانی رییس جمهور در محل سازمان تابعه خود تشکیل می دهد.

وی افزود: من به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه همکارانم در حوزه بازرسی در میز خدمت در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور می یابیم و با همه کسانی که متقاضی ملاقات هستند و مشکلاتی را در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت دارند، به صورت مستقیم می نشینیم و موضوعاتشان را بررسی می کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: در خصوص بخشی از مشکلات متقاضیان که قابلیت حل دارد، در همان محل تصمیم گیری می شود و مشکلاتی هم که نیاز به طرح در سطح ملی داشته باشد، به صورت تلفنی با همکاران در تهران منتقل و یا ثبت شده و برای ارایه آنها به سازمانهای مربوطه در مرکز مورد پیگیری قرار می گیرد.

رسولیان اظهار داشت: هدف از راه اندازی میزهای خدمت این است که تولیدکنندگان مشکلات خود را به صورت مستقیم به مسوولان منتقل کنند تا بتوان مشکلات و موانع در مسیر فعالیت آنان را برداشت.

وی عمده مشکلات موجود در حوزه های صنعت، معدن و تجارت را تامین مالی برای فعالیت بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه وزارت صمت در حال پیمودن مسیر تامین مالی زنجیره ای است که شیوه خوبی برای تامین مالی باشد، همچنین مسائلی در حوزه معادن و موانع در این مسیر وجود دارد که از طریق شورای معادن استانها یا شورای عالی معادن در حال پیگیری است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین زمین برای شهرکهای صنعتی و موضوعات مربوط به تامین مواد اولیه برای واحدهای صنعتی را از دیگر مسائل و دغدغه های مهم این وزارتخانه برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز