خبرگزاری کار ایران

در نوروز ۱۴۰۱ انجام شد؛

کنترل و نظارت 1700 وسیله نقلیه عمومی در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۷۰۲

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه عمومی در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 1700 وسیله نقلیه عمومی در استان مورد کنترل و نظارت کارشناسان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان بختیاری اظهارکرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره‌کل و قرارگاه پلیس‌راه استان در حال اجراست.

وی افزود: این طرح در قالب گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس‌راه و اقدامات مستقل این اداره‌کل در تمامی محورهای مواصلاتی پرخطر و پرتردد با هدف تشدید کنترل‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقف(پایانه‌های مسافری و مقابل پلیس‌راه‌ها) اجرا می‌شود.

بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح تاکنون 1700 دستگاه وسایل نقلیه عمومی مورد کنترل و نظارت کارشناسان این اداره‌کل قرار گرفته است، گفت: با تخلفات احصاء شده نیز بسته به نوع و میزان تخلف، با تذکرات شفاهی و رفع نقص، اعمال قانون توسط پلیس و یا ارجاع جهت طرح و بررسی در کمیسیون‌های ماده 11 و 12 ویژه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز