خبرگزاری کار ایران

شنبه ۱۴ اسفند برگزار می شود؛

همایش ارتقای ایمنی راکبین موتور با حضور یکصد راکب در نظرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۱۴۱

رئیس اداره ایمنی و ترافیکِ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: همایش ارتقای ایمنی موتورسواران روز شنبه ۱۴ اسفندماه در بخشداری تنکمان شهرستان نظرآباد با حضور یکصد نفر از راکبین موتور، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان بختیاری با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی موتورسواران در کاهش سوانح رانندگی، اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور است که هر ساله در قالب برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون چهار دوره آموزشی و همایش در شهرستان‌های استان برای راکبین موتور برگزار شده است، گفت: این دوره‌ها با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، آگاه‌سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی برگزار می‌شود.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه پنجمین همایش ایمنی راکبین موتور روز شنبه ۱۴ اسفند در بخشداری تنکمان و با حضور یکصد نفر از راکبین موتور برگزار می‌شود، اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این همایش پک ایمنی شامل کتابچه نکات ایمنی به همراه لوح فشرده، لوازم یدکی ایمنی موتورسیکلت شامل چراغ خطر، سیم ترمز و برچسب آشکارسازی موتورسیکلت نیز بین موتورسواران توزیع خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی موثر در راستای ارتقای فرهنگ موتورسواری در استان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز