خبرگزاری کار ایران

درگفت وگوبا ایلنا مطرح شد:

درحال رایزنی با سرمایه گذاران برای راه اندازی پترشیمی گلستان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۵۵

دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان گفت: درحال رایزنی با سرمایه گذاران برای راه اندازی پتروشیمی گلستان هستیم و شرکت هلدینگ خلیج فارس و شرکت ملی صنایع پتروشیمی مسئولیت این کار برعهده دارند.

رمضانعلی سنگدوینی درگفت وگوبا ایلنای گلستان اظهارکرد:  بیش از ۱۵ سال از کلنگ  زنی پتروشیمی گلستان می گذرد اما فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. از زمانی که وارد مجلس شدم به صورت جدی پیگیر این موضوع بودم تا بتوانیم‌ راهی برای فعال‌سازی این پروژه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: درسفر سال گذشته رئیس قوه قضائیه به گلستان مکتاباتی انجام واختیار تام به رئیس کل دادگستری استان داده شد که اعلام کردند هر سرمایه گذاری بخواهد در این امر شرکت کند ما حمایت خواهیم کرد.

سنگدوینی بیان کرد: اواخر سال گذشته به همراه استاندار دیداری با مدیرعامل شرکت پتروشیمی  هلدینگ خلیج فارس  و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی داشتیم که دستورات ویژه ای  برای سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان داده شد.

وی افزود: چندین شرکت  برای سرمایه گذاری از محل پتروشیمی استان بازدید کردند وامیدواریم باهمکاری همه قوا این کار به نتیجه برسد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان‌ اینکه پتروشیمی گلستان ۹۵ هزار سهامدار دارد، اظهارکرد: رئیس جمهور درسفر اخیر خودبه استان تاکید کرد موضوع پتروشیمی پیگیری شود و دستور ویژه ای به وزیر نفت داده شد تا این مسئله دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز