خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

اوج گیری دوباره کرونا در یزد/پنج شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۰۹۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تغییر رنگ دوباره کرونا در یزد، از قرار گرفتن پنج شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علیرضا اسلامی با بیان اینکه فعلا آمار کرونایی ها در استان یزد ثابت است اظهار داشت: شهرستان‌های تفت، ابرکوه، بهاباد، تفت و خاتم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی در خصوص آمار بیماران کرونایی در یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: آمار بیماران کرونایی بستری شده در استان یزد نسبت به روز گذشته بدون تغییر است.

اسلامی اضافه کرد: از تعداد کل بیماران بستری شده، ۵۲ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

اسلامی در ادامه با بیان این‌که در حال حاضر شهرستان‌های تفت، ابرکوه، بهاباد، تفت و خاتم در وضعیت قرمز و شهرستان‌های خاتم و مروست در وضعیت نارنجی قرار دارند، تصریح کرد: سایر شهرستان‌های استان یزد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن نوروز باستانی بر تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در تجمعات تاکید کرد و گفت: ریشه کن شدن ویروس کرونا در گرو احساس مسئولیت عمومی اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز