خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی استان:

30 متخلف حوزه فرآورده‌های دامی در قزوین به مراجع قضایی ارجاع شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۶۷

مدیرکل دامپزشکی استان قوزین گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بیش از 30 مورد پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمید زینالی با اعلام این خبر گفت: نظارت‌های بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان قزوین  در ایام منتهی به نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی بر مراکز تولید، نگهداری، حمل و نقل و توزیع برقرار بود.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین ادامه داد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی، 18 اکیپ بازرسی بهداشتی در سطح استان فعال  و تا تاریخ 2 فروردین ماه 2 هزار و 780 مورد بازدید در سطح مراکز عرضه  انجام شد.

وی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور و وزارت جهاد کشاورزی، برقراری امنیت و ایمنی غذایی در سطح جامعه صورت می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: 2 هزارو 114 کیلو گرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، آبزیان تازه و منجمد و آلایش دامی غیر بهداشتی وغیره از چرخه مصرف حذف و یک هزار 714 کیلو گرم فرآورده دامی مشکوک به آلودگی برای بررسی و انجام آزمایشات تکمیلی، ضبط شد.

زینالی گفت: به تمام هم استانی‌ها توصیه می‌شود در صورت مشاهده تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق شماره تلفن 4 رقمی 1512 به اداره کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع رسانی کرده و یا تصاویر و فیلم‌های مربوط به تخلفات بهداشتی را در پیام رسان "بله" به شماره 09928845823 برای سازمان دامپزشکی کشور ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز