خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ورزش روستایی استان خبر داد:

بهره برداری از 32 خانه ورزش روستایی در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۵۲

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: 32 خانه ورزش روستایی سال گذشته در نقاط مختلف استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. برای بهره برداری از هر یک از این خانه‌های ورزش روستایی استان اعتباری در حدود 120 تا 150 میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عشوری افزود: تاکنون 232 خانه ورزش روستایی در روستاهای نقاط مختلف استان مرکزی تجهیز شده است. بر این اساس و با اقدامات انجام شده 20 درصد از روستاهای استان دارای خانه ورزش روستایی هستند.

وی ادامه داد: ظرفیت تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی وجود دارد و شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران باید محلی مناسب نظیر یک کلاس درس مدرسه، حسینیه و یا بخشی از ساختمان دهیاری را به این هیئت معرفی کنند تا در اسرع وقت تجهیز شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی اظهار داشت: طرح خانه‌های ورزش روستایی به منظور توسعه ورزش و ایجاد عدالت در این زمینه، با استفاده از فضاهای بدون استفاده در روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی اجرا می‌شود.

عشوری تصریح کرد: برای اجرای این طرح مکان‌های بدون استفاده در روستاها، به امکاناتی چون میز پینگ‌پنگ،  فوتبال دستی، شطرنج، دارت حرفه‌ای، تشک تاتامی، طناب بازی و تور والیبال تجهیز می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز