خبرگزاری کار ایران

در سال ۱۴۰۰؛

میزان تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۱۸

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد که نسبت به سال 99 افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، علی فرهور در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی خالص نیروگاه در ۱۲ ماهه سال گذشته، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفند، ۱۱ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۳۴ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی افزود: از این میزان انرژی، 5 میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۸۵۹ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۱۷۵ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

وی با اشاره به رشد تولید انرژی سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۱۳۹۹ اعلام کرد: در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه، یک درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ رشد داشته است.

این مسئول در خصوص میزان تولید انرژی در اسفند سال گذشته نیز بیان کرد: در دوازدهمین ماه سال گذشته، ۶۷۵ میلیون و ۳۵۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

وفرهور گفت: از این میزان تولید، ۳۳۶ میلیون و ۳۴ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۳۹ میلیون و ۳۲۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه تولید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز