خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تردد در جاده های استان قزوین ۵۰ درصد افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۶۷

استاندار قزوین گفت: ۵۰ درصد افزایش تردد نسبت به سال گذشته در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای راهبری تصادفات استان قزوین که با حضور کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد، گفت: به رغم اینکه ۵۰ درصد افزایش تردد نسبت به سال گذشته در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده، ولی خوشبختانه آمار تلفات جاده‌ای تا به امروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.

اعلایی با بیان اینکه حتی درگذشت یک هموطن هم به دلیل تصادفات جاده‌ای ناراحت کننده است، گفت: اینکه بتوانیم جان فردی را نجات دهیم و از خسارت‌های مادی و معنوی این حوزه جلوگیری کنیم بسیار مهم است و باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

همه مجموعه مدیریتی استان همیار پلیس هستند و هر اقدامی که برای تحقق کاهش تصادفات جاده‌ای لازم باشد انجام می‌دهیم.

پلیس با کسانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می‌گذارند و جان مردم را به خطر می‌اندازند به هیچ وجه مماشات نکند و با سخت گیری برخورد کند.

 در استان برای افزایش اکیپ‌های مستقر در جاده‌ها از گروه‌های جهادی هم استفاده می‌شود که نسبت به این موضوع بسیار خوشبین هستیم و امیدواریم موثر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز