خبرگزاری کار ایران

افزایش مسافرت های نوروزی به الموت قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۰۰

بخشداران رودبار الموت شهرستان قزوین از افزایش مسافرت‌های نوروزی به مناطق گردشگری، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در این مناطق خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا مولایی بخشدار الموت غربی با بیان اینکه میزان ترددها و مسافرت‌های نوروزی به این بخش افزایش داشته است، گفت: بیشتر مسافران نوروزی در حال حرکت به سمت حاشیه رودخانه شاهرود، شهرهای رازمیان و رجایی دشت و قلعه لمبسر هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای نوروز این بخش با بارش‌های باران روبرو بوده است، گفت: علاوه بر این موضوع برخی از روستاهای کوهپایه‌ای مانند پرچکوه، ویار، سنبل آباد و سفید آب به دلیل بارش برف سفیدپوش هستند، اما به طور کلی مشکلی از نظر تردد و مسیرها وجود ندارد.

احمد محمدی بخشدار الموت شرقی نیز با بیان اینکه بیشتر مسافرت‌ها از روز سوم عید صورت می‌گیرد، گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون، الموتی‌های ساکن در شهرها و استان‌های همجوار درحال بازگشت به روستاهای این بخش هستند که جمعیت ساکنان این مناطق را چندین برابر افزایش داده است.

وی اضافه کرد: از روزهای آتی میزان مسافرت‌ها برای عزیمت به دریاچه اوان و قلعه گازرخان افزایش یافته و همچنین ساکنان روستاهای اندج، زرآباد و پیچه بن نیز بیشتر می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون به غیر از بارش‌های بهاری مشکل خاصی در منطقه الموت شرقی مشاهده نمی‌شود و تمامی مسیرهای مواصلاتی نیز باز است.

منطقه رودبار الموت بخش شمالی از توابع شهرستان قزوین بوده که دارای دو بخش الموت شرقی و غربی است و به طور میانگین ۶۰ کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز