خبرگزاری کار ایران

از نوروز تا نیمه خرداد ۹۵؛

بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه‌های شهر نیاسر بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۲۲۰

شهردار نیاسر گفت: در ایام نوروز تاکنون ، بیش از 2 میلیون نفرگردشگر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر نیاسر بازدید کردند.

احمد امینی نیک سرپرست شهرداری نیاسر درگفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: از 28 اسفند ماه سال 93 تا 15 خرداد ماه سال 94 بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر نیاسر بازدید کردند.

وی همچنین آمار گردشگران در دو روز 14 و 15 خرداد ماه را بالغ بر 200 هزار نفر عنوان کرد و افزود: حضور چشمگیر گردشگران در شهر سبز نیاسر در پی تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی به حدی افزایش یافت که مسئولان نیاسر بویژه شهرداری و ستاد طرح ترافیک و نیروی انتظامی و پلیس راه را غافلگیر کرده بود.

امینی اضافه کرد: شهرداری نیاسر با همکاری پلیس راهور و عوامل نیروی انتظامی با اجرای طرح ترافیک در شهر و نصب بنر و تابلوهای ترافیکی در کلیه مسیرهای ورودی و خروجی شهر به راهنمایی مسافران و کنترل ترافیک پرداختند .

وی افزود: غریب به اتفاق مسافران و گردشگران از جاذبه‌های این شهر از قبیل آبشار ، باغ تاریخی تالار ، غار رئیس، کوشک صفوی ، چارتاقی و چشمه اسکندریه ، آسیاب آبی و حمام صفوی دیدن کرده اند.

سرپرست شهرداری نیاسر افزود : در این ایام بالغ بر 500 هزار نفر در تاسیسات اقامتی این شهر اقامت داشته‌اند.

امینی خاطرنشان کرد: این اقامتگاه‌ها که شامل هتل‌، سوئیت های سطح شهر، ‌مدارس ، پارک‌های اقامتی ، کمپ گردشگری و بوستان‌های سطح شهر است، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشت.

احمد امینی نیک ضمن تشکر از همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان و شهر نیاسر و همچنین کلیه همکاران گفت: در طول این ایام جلسات متعددی با مسئولان شهر و شهرستان به منظور هماهنگی در جهت خدمات مطلوب به گردشگران برگزار شد .

همچنین شهرداری نیز با تشکیل کمیته های نوروزی و ایام گلاب‌گیری  و همچنین ستاد طرح ترافیک در داخل شهرداری با حضور مدیران واحدهای مربوطه در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران اهتمام ویژه ورزیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز