خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برخورد قاطعانه پلیس آذربایجان غربی با هنجار شکنان و مخلان آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۱۴

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خطر قرمز پلیس است، گفت: پلیس استان با هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند.

 سردار مسعود خرم نیا در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان  همواره با نگاهی جامعه محور و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و امنیت است را به بهترین شکل به انجام برساند.

وی افزود: فرماندهی انتظامی در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار مردم شریف استان بوده و با همکاری یکدیگر تمام سعی و تلاش خود را داریم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کنیم.

فرمانده انتظامی  استان در ادامه تاکید کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه در کنار آنان از بار روانی مثبت چنین جشن هایی لذت می برد و رویکرد پلیس در این مراسم؛ اجتماعی و فرهنگی است اما هر اقدامی باید منطبق بر منطق و قانون و برقراری نظم و امنیت عمومی باشد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، افزود: افرادی که به هر نحوی در این شب موجب سلب آسایش مردم شوند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی(15 فروردین) در اختیار مراجع قانونی هستند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به شهروندان توصیه کرد: هر چقدر این مراسم ها خانواده محور و با نظارت بزرگترها باشد، بطور طبیعی اتفاقات کمتری به وقوع می پیوندد و از طرفی تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و آگاهی از حقوق خود و دیگران می تواند نوید بخش استقبال از بهار باشد.

فرمانده انتظامی  استان در پایان با اشاره به محدودیت های ترافیکی چهارشنبه آخر سال خاطر نشان کرد: این محدودیت ها از روز سه شنبه  24 اسفند ماه از ساعت: 1700 تا پایان تردد و در روز چهارشنبه 25 اسفند ماه از ساعت : ۵ صبح تا ساعت: 1000 همان روز در محورهای روستای بند و جانوسلو برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز