خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل:

بودجه شهرداری هزینه محور است تا درآمد محور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۷۶۷

عضو شورای شهر اردبیل گفت: بودجه شهرداری به جای آنکه درآمد محور باشد متاسفانه هزینه محور است و این امر با اصول و قواعد مدیریت مالی فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، زهرا قدیمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در بررسی بودجه 1401 شاهد موازی کاری در سازمان ها و معاونت های شهرداری بودیم که به رغم تلاش در اصلاح این فرآیند همچنان برخی ایرادات و اشکالات در این حوزه نیازمند تمرکز شهرداری است.

وی تمرکز شهرداری را روی دارایی های سرمایه ای و املاک یادآور شد و گفت: نباید منابع حاصل از فروش املاک و دارایی های شهرداری صرف کارهای هزینه ای و جاری شود بلکه بهتر است به ارزش افزوده بیشتر در این بخش توجهی جدی شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر اردبیل مشخص نبودن اولویت ها و عدم تمرکز در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی را از ضعف های عمده لایحه بودجه 1401 اعلام و تصریح کرد: بهتر است در نظام برنامه ریزی هدفگذاری ها به شکل واقع بینانه انجام شود تا امکان عملیاتی شدن و اجرای بسیاری از اولویت ها فراهم آید.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: شورای شهر در سال آینده نظارت ها و پیگیری های خود را در تحقق بند به بند لایحه بودجه 1401 به کار خواهد گرفت تا به صورت جامع و کامل بودجه سال آینده عملیاتی و اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز