خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان یزد خبرداد؛

امکان تردد و کمک رسانی در محور یزد به میبد وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۹۸

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به وضعیت جوی استان یزد و شرایط خطرناک تردد در محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر امکان تردد و کمک رسانی در محور یزد به میبد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، احمد دهقان در گفت و گوی رسانه ای با اشاره به پدیده ریزگرد که روز جمعه در یزد اتفاق افتاد و همچنان در یزد ادامه دارد، اظهار داشت: خودروهایی که در جاده در تردد بودند دچار مشکل شده و متاسفانه حوادثی هم در پی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای امدادی از روز گذشته در جاده استقرار یافته و به هموطنان کمک رسانی می کنند افزود: به محض اینکه امکان تردد فراهم شود، کدهای امدادی مستقر در جاده خود را به خودروها رسانده و هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام می دهند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و جلوگیری از ورود گرد و غبار به مجاری تنفسی عنوان کرد: روز گذشته ۱۳ مأموریت به دلیل گزارش تنگی نفس انجام شد اما بخش عمده ماموریت ها به تصادفات ناشی از وضعیت جوی و پدیده گرد و غبار رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس در این شرایط که امکان تردد و حضور را ندارند از طریق تلفن و ارائه مشاوره به بیماران کمک می کنند افزود: متاسفانه دید افقی به شدت کاهش یافته لذا انتظار است با حفظ خونسردی و عدم حرکت در جاده از بروز حادثه جلوگیری کرده و شرایط کمک رسانی را مطلوب تر کنند.

دهقان با اشاره به ماموریت های روز گشته این سازمان در استان با بیان اینکه ریزگردها ۱۳۵ ماموریت برای اورژانسی های یزد ترتیب دادند افزود: روز گذشته ۲۹ تصادف رخ داد که ۲۹ مصدوم بر جای گذاشت و خوشبختانه برخی از مصدومان سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز