خبرگزاری کار ایران

آسمان یزد همچنان طوفانی است/محور یزد – میبد مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۴۴

طوفان گرد و خاک از صبح دیروز در مناطق مختلف استان یزد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، رضا برهانی؛ مدیرکل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه آسمان در سطح هشدار نارنجی قرار گرفته است اظهار داشت: به علت تشدید شیو فشاری و وزش باد شدید و گرد و خاک وضعیت استان یزد در سطح هشدار نارنجی قرار گرفت.آسمان استان یزد همچنان طوفانی است.

وی با بیان اینکه این هشدار از صبح تا غروب امروز در استان یزد وجود دارد ادامه داد: بیشترین مناطق درگیر طوفان گرد و خاک، شهرستان‌های اردکان، میبد، ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مروست، مهریز، هرات و یزد هستند.

مدیرکل هواشناسی اضافه کرد: سطح نارنجی به معنای اقدام ضروری است و اینکه احتمال خسارت گسترده زیاد و اثر مخاطره‌ای آن اختلال در تردد‌های جاده ای، آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها است.

وی با بیان اینکه شدت طوفان در مسیر میبد – یزد به ۱۱۵ کیلومتر در ساعت رسید عنوان کرد: تا غروب امروز طوفان و گرد و خاک را در بیشتر مناطق استان یزد شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه استان یزد هم از انسداد محور یزد – میبد تا اطلاع ثانوی به دلیل وقوع طوفان خبر داد و گفت:

به علت وجود طوفان همراه با گرد و خاک شدید و کاهش دید محور یزد – میبد تا زمانی که شعاع دید افزایش یابد مسدود است.محور یزد – میبد مسدود شد

به گزارش ایلنا، به علت تداوم طوفان از دیروز تاکنون و کاهش دید افقی  تمامی کلاس های درس در مدارس و دانشگاه های این شهرستان نیز امروز به صورت مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز