خبرگزاری کار ایران

کاشت 90 هزار نهال و درختچه و جعبه گُل برای "استقبال از بهار" در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۹۵

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از کاشت حدود 90 هزار نهال، درختچه و جعبه گُل در سطح شهر برای استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فرامرز رحمتی زاده گفت: به مناسبت هفته درختکاری برنامه های کاشت نهال و درختچه و جعبه گل را در این ایام شروع کردیم که تا پایان سال ادامه دارد و با اجرای آن زیباسازی و افزایش سرسبزی شهر برای ایام نوروز را دنبال می کنیم.

وی افزود: در این هفته برنامه کاشت نهال رایگان میوه در منازل را داریم که برای این کار متقاضیان از 13 تا 19 اسفند ثبت نام کرده و کار توزیع نهال میوه از امروز شروع شده است.

رحمتی زاده گفت: این نهال ها توسط نیروهای شهرداری درب منازل افراد برده شده و توسط خود نیروها در حیاط منزل کاشته شده و روش نگهداری آنها به خانواده ها آموزش داده می شود.

این مسئول با اشاره به برنامه ریزی برای توزیع چهار هزار نهال میوه در این طرح گفت: به هریک از متقاضیان یک یا نهایتا با توجه به وسعت حیاط منزل دو نهال تعلق می گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در ادامه از برنامه کاشت بیش از هفت هزار نهال در نقاط مختلف شهر جهت استقبال از بهار خبر داد و افزود: این نهال ها شامل گونه های چنار، اقاقیا، زبان گنجشک، زیتون تلخ و... است که تا پایان اسفند در نقاط مختلف شهر کاشته می شوند.

این مسئول همچنین از کاشت 47 هزار جعبه گُل هم در نقاط مختلف شهر در راستای زیباسازی شهر و استقبال از بهار خبر داد و افزود: تاکنون 60 درصد کار انجام شده و تا حدود 25 اسفند  تمام جعبه گُل ها در نقاط مختلف شهر کاشت می شوند.

رحمتی زاده گفت: علاوه بر اینها کاشت 35 هزار اصله درختچه هم در نقاط مختلف فضای سبز شهری در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون در حال کاشت است.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه به برنامه های درختکاری مشترک با سایر دستگاه های استان هم اشاره کرد و افزود: در هفته درختکاری 313 درخت میوه به نیت 313 یار امام زمان(عج) در محدوده مجتمع ارتش کاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز