خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان؛

کاشت نهال به یاد شهدای مدافع حرم و 12000 شهید آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۲۶۰

با حضور مشاور امور بانوان سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، تشکل های زیست محیطی ارومیه چندین اصله نهال در محل آمادگاه سپاه ارومیه غرس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مختارخانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه با اعلام این خبر گفت: در آخرین روز از هفته منابع طبیعی با عنوان منابع طبیعی، آموزه­‌های دینی و یادبود شهدای مدافع حرم 1200 شهید استان آذربایجان غربی چندین اصله نهال در محل آمادگاه سپاه ارومیه واقع در حیدرلوی سیر کاشته شد.

در این مراسم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن تبریک هفته منابع طبیعی گفت: درختان ریه‌های طبیعت هستند که موجب تصفیه هوا شده و ضرورت وجود آنها اجتناب ناپذیر است، به خصوص با توسعه روز افزون صنعت و افزایش آلاینده‌ها که شاهد افزایش آلودگی هستیم و باید با گسترش فرهنگ درختکاری برای کاهش خطر نابودی محیط زیست تلاش کرد.

وهاب زاده گفت: حرکت امروز ما ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه مشارکت مردمی در انجام امور خیر است و امیدواریم با ترویج این فرهنگ که مورد تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار است بتوانیم سهم مهمی در کمک به زیبایی و سلامت محیط زیست داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز