خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس عنوان کرد:

شهرک صنعتی داریون توسط بخش خصوصی ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۲۰

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: ایجاد شهرک صنعتی داریون توسط بخش خصوصی در اولویت برنامه های این شرکت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی در سفر به داریون که باهدف بررسی و  مکان یابی  اراضی جهت ایجاد شهرک صنعتی داریون انجام شد گفت: پیرو  سفر روز گذشته استاندار فارس به داریون و دستور ایمانیه  در زمینه تسریع در راه اندازی شهرک صنعتی داریون ،ایجاد  شهرک صنعتی در اولویت کاری این شرکت قرار گرفت و در این زمینه گزینه های مختلفی در دست  بررسی  است.

وی با اشاره به آمادگی و درخواست  بخش خصوصی برای راه اندازی شهرک صنعتی  غیر دولتی در داریون  گفت: در این زمینه شرکت شهرک های صنعتی فارس ، از ایجاد شهرک صنعتی توسط بخش خصوصی حمایت  و مراحل کار تسریع می یابد.

هاشمی افزود: بر اساس قانون، شهرک صنعتی غیر دولتی نیز دارای مزایای شهرک صنعتی دولتی است و حضور بخش خصوصی می تواند روند  ایجاد این شهرک صنعتی راسرعت  بخشد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به فاصله نزدیک شهر  داریون  به کلان شهر  شیراز گفت:قطعا ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه  در بستر سازی به منظور جذب  سرریز سرمایه گذاری شیراز و در نتیجه توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار ،موثر و دارای  توجیه اقتصادی  است.

هاشمی با اشاره به برخی از ضوابط و مقررات ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی گفت:مسائل  زیست محیطی و رعایت فاصله قانونی با حریم شهر ، روستا و دامداری ها،تامین آب و سهولت دسترسی به امکانات زیربنایی وزیرساختی نظیر برق وگاز و  وجود جاده دسترسی  مناسب از مهمترین الزامات جانمایی شهرک یا ناحیه صنعتی است.

وی با اشاره به پیگیری های دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برای ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه   از اعضای شورای شهر داریون خواست اراضی مستعد دیگر را نیز که دارای شرایط استقرار شهرک صنعتی است به شرکت شهرک های صنعتی فارس معرفی کنند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس در این برنامه با همرامی اعضای شورای اسلامی شهر داریون از اراضی مشخص شده برای ایجاد شهرک صنعتی بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز