خبرگزاری کار ایران

در شورای گفت‌وگوی استان صورت گرفت؛

تجلیل از دو چهره ماندگار صنعت و کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۹۳

در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از دو نفر از چهره‌های ماندگار بخش صنعت و کشاورزی استان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین امروز با حضور استاندار، ئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی استان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات استاندار برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان نهادهای مختلف از جمله بیمه، شرکت شهرک‌های صنعتی، گمرک و واحدهای متسقر در منطقه چرمسازی پیکیری‌های صورت گرفته برای تبدیل شدن به شهرک خصوصی چرمسازی را مطرح کرده و مشکلات و موانع را مطرح کردند.

در پایان از سید سعید صفایی و منصور بازدار به‌عنوان دو چره ماندگار صنعت و کشاورزی تقدیر شد.

سید سعید صفایی مدیرعامل  واحد تولیدی ایران چسب با هزار و ۲۰۰ پرسنل و شش مجموعه یکی از افرادی بود که مرود تجلیل قرار گرفت، این واحد تولییدی موفق شده در سال‌های اخیر هر سال میزان صادرات را 50 درصد افزایش دهد، از نظر او ما امروز به صنایع ملی نیاز داریم تا به خودکفایی برسیم و بهتر است مواد اولیه تولید شود.

از منصور بازدار، رئیس شرکت تعاونی مرغک هستی نیز به‌عنوان چهره ماندگار بخش کشاورزی تقدیرشد، او از زمانی که بازار مرغ و تخم مرغ با چالش مواجه شد، در تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ از افراد تاثیرگذار در استان بود.

به گفته او ما امروز بیشتر از حمایت مالی به حمایت کاری و قانون نیاز داریم، چرا که در برخی موارد بخشنامه شبانه صادر می‌شود و برای ما مشکل ایجاد می‌شود؛ البته در استان همراهی خوبی وجود دارد؛ اما بخشنامه‌های مرکزی ما را فلج می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز