خبرگزاری کار ایران

پس از ده سال انتظار ،مسئولان دوباره وعده دادند؛

پرداخت هزینه تملک اراضی کشاورزان هشترودی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۰۸

نماینده مردم هشترود در مجلس از پرداخت هزینه تملک اراضی کشاورزان هشترودی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود ، نماینده مردم هشترود وچار اویماق درباره عدم پرداخت پول زمین‌های خریداری شده برای احداث اتوبان هشترود- مراغه ، گفت: طبق اظهار مسئولان وزارت راه وحمل ونقل جاده ای کشور به تازگی کارشناسانی از این وزارت جهت قیمت گذاری مجدد روی زمین‌ها به هشترود سفر کرده بود که در جلسه ای که برگزار شد قیمت مصوب برای زمین ها از متری ۸۵الی ۲۰۰هزار تومان بستگی به موقعیت زمین ها ارزیابی شده است .

سید حمزه امینی ادامه ادامه داد: قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۰این پول به حساب صاحبان اراضی واریز شود وبه علت نزدیکی به عید نوروز وانبارگردانی و حساب رسی ادارات و بانکها ،بعداز تعطیلات عید نوروز این پول بر اساس نوبت بندی به حسابی که صاحبان اراضی اعلام کرده اند واریز خواهد شد.

این اراضی از ۱۰سال پیش توسط وزارت راه خریداری شده است واز بین حدود ۲۰نفر مالک دو یا سه نفر موفق به دریافت پول زمین خود شده اند و ما بقی مالکان را با وعده های امروز برو فردا بیا ،ده سال است که چشم انتظار گذاشته اند.

بدیهی است که متاسفانه با تخریبی که روی اراضی انجام داده اند کشاورزی هم نمی شود در این اراضی انجام داد.وبا توجه به اینکه شغل اکثر مردم هشترودی کشاورزی است واز راه کاشت گندم ،جو،ونخود امرار معاش می کنند با این کار کسانی که فقط در این محدوده زمین داشته اند کلا از کشاورزی نیز محروم شده اند ومدت ۱۰سال است که چشم به پیامک هایی دوخته اند که شاید   از طرف بانک های عامل  جهت واریز پول اراضی فروخته شده باشد که بعد از گذشت ۱۰سال چنین اتفاقی نیفتاده است.

 کشاورزان هشترودی از مسئولان شهرستانی انتظار دارند  در این زمینه گام  مثبتی بردارند.امیدواریم  وعده نماینده مجلس  این دفعه به حقیقت بدل شود چون ده سال است مسئولان  وعده سر خرمن می دهند.

 

انتهای پیام/
اسماعیل رحیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز