خبرگزاری کار ایران

در بیانیه ای اعلام شد؛

سپاه قزوین هیچ ارتباطی با شرکت رضایت خودروطراوت نوین (غفاری تاکستان) ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۶۳۲

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پی انتشار فیلمی با موضوع تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروطراوت نوین (غفاری) ضمن رد هرگونه ارتباط سپاه با این شرکت، بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، متن بیانیه که دقایقی پیش به دفتر خبرگزاری ایلنا ارسال شد به شرح ذیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 طی روزهای گذشته کلیپی با زیرنویس تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروی طراوت نوین (غفاری) در فضای مجازی منتشر شده که موجب ایجاد شبهات و ابهاماتی در اذهان عمومی جامعه به ویژه در استان قزوین شده است.

به طور شفاف، به اطلاع عموم می‌رساند هیچ گونه ارتباط کاری و سرمایه گذاری بین سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین با شرکت رضایت خودروی طراوت نوین (غفاری )، عوامل و کارکنان آن وجود نداشته و ندارد.

در این فیلم دو نفر از افرادی که به عنوان پاسدار تجلیل شده اند از بازنشستگان سپاه می باشند که بعد از بازنشستگی، در حال فعالیت وهمکاری با شرکت رضایت خودروی طراوت نوین(غفاری) هستند و هیچ ارتباطی با سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ندارند و نفر سوم نیز که در حال حاضر از پرسنل سپاه می باشد بدون هماهنگی در این برنامه حضور داشته که تخلف محسوب شده و پرونده ایشان در حال پیگیری از سوی مراجع ذی صلاح داخلی سپاه می باشد.

 لذا سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین با توجه به انتشار این کلیپ بازیرنویس" تجلیل از پاسداران شرکت رضایت خودروی طراوت نوین "در فضای مجازی تذکرات لازم را به مدیرعامل این شرکت خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز