خبرگزاری کار ایران

طی یکسال اخیر در ساوجبلاغ محقق شد:

صدور بیش از 1800 پروانه کسب در حوزه اصناف/ انجام بیش از 3400 بازرسی از واحد های صنفی، خدماتی و توزیعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۰۰

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوجبلاغ از صدور یک هزار و 834 پروانه کسب و توزیع 2 هزار و 236 تُن کالای اساسی در سال 1400 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی زارعکار در تشریح عملکرد یکساله اداره صمت این شهرستان گفت: اداره شهرستان ساوجبلاغ در سال 1400 تعداد یک هزار و 834 فقره پروانه کسب صادر کرده است، همچنین 12 جلسه کمسیون نظارت بر واحدهای صنفی برگزار شده که 151 مصوبه داشته است. 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، 3464 مورد بازرسی از واحد های صنفی انجام شد و در همین راستا 546 فقره برگ جریمه صادر شد، همچنین تعداد 74 مورد گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط در این شهرستان انجام شده است و در همین راستا تعداد 703 مورد تخلف به ارزش ریالی 102 میلیارد ریال محرز شده است.

زارعکار گفت: در همین مدت به منظور متعادل‌سازی قیمت‌ها و تنظیم بازار 2 هزار و 236 تٌن کالا در سطح شهرستان توزیع شده است که از این مقدار حدود 1یک هزار و 527 تُن مرغ گرم، 106 تُن مرغ منجمد، 341 تُن برنج خارجی، 82 تُن روغن ویژه صنوف، 174 تُن شکر و 6 تُن گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق فروشگاه‌ها با قیمت مصوب تنظیم بازار در سطح این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز