خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال جدید؛

خط کشی هزار کیلومتر از راه‌های استان البرز با اعتبارات ملی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۵۲

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آغاز عملیات خط‌کشی هزار کیلومتر از جاده‌های استان برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، ناصر خوشرو اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز راهداری البرز با هدف افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش میزان حوادث رانندگی، خط‌کشی هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: عملیات خط‌کشی با اولویت آزادراه کرج- قزوین، جاده کرج- چالوس و محور اشتهارد- نجم‌آباد با سه اکیپ خط‌کشی و سه دستگاه از روز سه‌شنبه، سوم اسفند آغاز شده است و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه برای اجرای این پروژه پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

خوشرو با اشاره به اینکه از ابتدای سال نیز 420 کیلومتر از راه‌های استان با اولویت محورهای شریانی و اصلی خط‌کشی شده‌اند، اضافه کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان سعی شده در محورهای مواصلاتی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نشود و طبق برنامه‌ریزی و در زمان مقرر خط‌کشی محورها تجدید و به‌روز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز