خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین عنوان کرد؛

ضرورت افزایش اختیارات استانی در پرونده‌های بانکی و مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۹۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: لازم است اختیارات استان در پرونده‌های بانکی و مالیاتی باید افزایش یابد تا بتوان گام‌های موثرتری را در مسیر توسعه استان برداشت.

به گزارش ایلنا، میثم پیله فروش در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین که با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل اقتصادی و دارایی یکی از نهادهای مهم در راستای توسعه و پیشرفت است و امور سرمایه گذاری باید در این اداره کل تمرکز یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه شرکت‌های خدمات سرمایه گذاری باید توسط بخش خصوصی اداره و توسط اقتصاد و دارایی نظارت شود، گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری باید با هماهنگی دستگاه‌های مربوط به ویژه سند آمایش به روز رسانی شود که در این زمینه نیاز است مشوق‌های سرمایه گذاری دقیق و روشن باشد.

وی اضافه کرد: مجوزهای صادره باید فقط از طریق پنجره واحد صورت گیرد و اینگونه نباشد که سرمایه گذاری در استان انجام این مسئول عنوان کرد: نظارت بر شبکه بانکی به ویژه بانک‌های بخش خصوصی یکی از موضوعات دیگری است که باید توسط این اداره کل با جدیت دنبال شود.

پیله فروش گفت: نظارت بر منابعی که دولت در اختیار بانک‌ها قرار داده، بیمه واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای پرخطر و جمع آوری دقیق اموال دولت و برنامه برای استفاده بهینه از آن‌ها از دیگر اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز