خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

وزش بادهای تند از فردا در استان اردبیل / باران و برف در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۰۷

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از وزش بادهای تند در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و همچنین آغاز بارش باران و برف از شنبه هفته آینده در استان خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، امروز (چهارشنبه ۱۱ اسفند) شرایط جوی استان پایدار بوده و آسمان استان صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهرها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط خواهد بود.

وی افزود: از روز پنجشنبه(۱۲ اسفند) با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، ضمن وزش بادهای تند جنوبی به تدریج آسمان استان ابری می شود بطوریکه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با تقویت سامانه کم فشار در روی دریای خزر، سرعت وزش باد در سطح استان تند تا شدید پیش بینی می شود. اوج شدت سرعت وزش باد از عصر پنجشنبه تا قبل از ظهر جمعه انتظار می رود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با فعالیت این سامانه از عصر پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده در مناطقی از استان شاهد بارش متناوب باران (غالباً رگبار پراکنده باران) خواهیم بود.

محمدی گفت: از روز شنبه هفته آینده با شمالی شدن جریانات دمای هوا کاهش یافته و بارش در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بصورت برف نیز انتظار می رود.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز