خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد:

استقرار جو ناپایدار تا پایان هفته در استان / پیش‌بینی وزش بادهای جنوبی و افزایش محسوس دما در روز پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۸۴

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از استقرار جو ناپایدار تا اواخر هفته در استان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با وزش بادهای جنوبی دمای هوا بصورت محسوس افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در خصوص وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: بررسی آخرین های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در بیشتر مناطق استان تا اواخر هفته جاری است.

وی افزود: به دلیل وجود جریانات مرطوب خزری تا صبح چهارشنبه (۲۱ مهر) در ساعات صبحگاهی و شب در مناطق شمالی و مرکزی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی مه آلود همراه با بارش خفیف باران ریزه پیش بینی می شود. در نواحی جنوبی نیز طی مدت مذکور آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از ظهر روز چهارشنبه آسمان استان در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که این وضعیت تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد یافت.

محمدی گفت: از ظهر روز چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه (۲۲ مهر) با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی در نواحی مرکزی و جنوبی استان بر دمای هوا بصورت محسوسی افزوده شده و شاهد وزش بادهای جنوبی (در برخی از مناطق با سرعت تند) خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز