خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز فروش بلیط نوروزی ناوگان اتوبوسی آذربایجان غربی از دهم اسفند ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۶۳

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از فروش هم زمان بلیط نوروزی ناوگان اتوبوسی استان به صورت حضوری و غیر حضوری از دهم اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.

شمس الدین صدیق نیا در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: پیش فروش اینترنتی بلیط ناوگان اتوبوسی برای سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۱ از اول اسفند سال جاری آغاز شده و فروش هم زمان حضوری و غیر حضوری بلیط نیز از دهم اسفند امسال با رعایت سقف ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی شرکت‌های حمل و نقل مسافر به منظور امکان مدیریت لحظه ای تقاضا ناشی از اعمال محدودیت های احتمالی شیوع بیماری کرونا و سایر موارد مشابه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

 وی افزود : جهت تامین سوخت و روغن مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر در ایام اجرای طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ نیز مکاتبات لازم از طرف دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام گرفته و در حال پیگیری است.

صدیق نیا اظهار داشت: در طول ایام اجرای طرح نوروزی نظارت و کنترل بر فروش بلیط طبق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی و با همکاری سازمان‌ها و ارگان های ذیربط ، نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت موارد ایمنی در ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر و  هماهنگی با صنوف ، موسسات و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای مسافری به منظور تامین ناوگان کشیک و جایگزین در مواقع لزوم انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز