خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تردد در تمامی محورهای آذربایجان غربی بصورت روان و عادی در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۵۵۶

مدیر کل راه آری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد روان و عادی در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به بارش گسترده برف در آذربایجان غربی گفت:تردد در تمامی محورهای استان بصورت روان و عادی در جریان است.

وی افزود: با توجه به بروز کولاک در گردنه ها و مناطق کوهستانی استان و لغزندگی آنها، تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ موجب ایجاد راهبندان می شود؛ بنابراین رانندگان برای تردد در این مسیرها حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

شکری تصریح کرد: درحال حاضر بدلیل بارش سنگین برف راه ارتباطی ۶۰ روستا در شهرهای چالدران، اشنویه، ارومیه، خوی، پیرانشهر، سلماس و مهاباد مسدود هستند که عملیات بازگشایی درحال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: همکاران مرکز مدیریت راهها به شماره ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم درخصوص وضعیت ترافیکی و جوری راهها هستند ‌‌و خواهشمندیم درصورت مساعد نبودن وضعیت جوی و اضطراری نبودن سفر ازترددهای جاده ای اجتناب شود.

شکری ادامه داد: هم اکنون بارش برف در تمام محورهای شهرستان ارومیه،شاهین دژ،تکاب،پیرانشهر،تمرچین،نقده،خوی و ماکو ادامه دارد.

به گزارش ایلنا،بارش برف از شب گذشته در تمامی شهرستان های استان شروع شده و ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز