خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۶۳

مدیر کل راه آری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش برف در استان تمامی محورهای مواصلاتی باز است و تردد با زنجیر چرخ در این محورها امکانپذیر است.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به بارش گسترده برف در آذربایجان غربی گفت:تردد در تمامی محورهای استان بصورت روان و عادی در جریان است.

وی افزود: با توجه به بروز کولاک در گردنه ها و مناطق کوهستانی استان و لغزندگی آنها، تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ موجب ایجاد راهبندان می شود؛ بنابراین رانندگان برای تردد در این مسیرها حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: همکاران مرکز مدیریت راهها به شماره ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم درخصوص وضعیت ترافیکی و جوری راهها هستند ‌‌و خواهشمندیم درصورت مساعد نبودن وضعیت جوی و اضطراری نبودن سفر ازترددهای جاده ای اجتناب شود.

شکری با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در تمام محورهای شهرستان ارومیه،شاهین دژ،تکاب،پیرانشهر، اشنویه،بوکان،سردشت  ادامه دارد گفت: راهداران استان با تمام توان و امکانات مشغول برف روبی و نمک پاشی محورهای درگیر برف هستند.

وی به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری در محورهای برف‌گیر استان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز