خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ویژه جمع آوری سگ‌های بدون صاحب در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیشابور از اجرای طرح ویژه جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در راستای طرح استقبال از بهار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل اسدی یکی از دغدغه‌های شهروندان نیشابوری را افزایش سگ‌های بدون صاحب اعلام و گفت: موقعیت جغرافیایی و رهاسازی سگ های بلاصاحب از سایر شهرها با توجه به اینکه شهرداری نیشابور دارای پناهگاه و محل نگهداری می باشد، عامل مهمی در افزایش سگ‌های بدون صاحب در این منطقه است.

وی افزود: شهرداری نیشابور در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و با توجه به درخواست های مردمی در نظر دارد از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی اقدام به جمع آوری روزانه سگ های بلاصاحب کند و بدین منظور اقدام به افزایش ۲۰۰ درصدی تعداد خودروهای جمع آوری و همچنین توسعه پناهگاه کرد.

اسدی ادامه داد: روزانه ۳۵ قلاده سگ جمع آوری می شد که در این طرح ظرفیت جمع آوری تا ۱۱۰ قلاده در روز افزایش یافته است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیشابور تصریح کرد: به‌طور قطع وجود سگ‌های بدون صاحب علاوه بر تهدیدات اجتماعی، از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند به همین دلیل یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری جمع‌آوری و انتقال سگ‌ها به پناهگاه و عقیم سازی است.

اسدی همچنین از شهروندان و دوستداران حیوانات خواست تا ضمن کمک و همکاری، در صورت مشاهده این حیوانات با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز