خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان:

مدارس شهرهای زرد ونارنجی گلستان به صورت مجازی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۵۹۸

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان: مدارس شهرستانهای زرد و نارنجی استان گلستان، تا پایان هفته به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

به گزارش ایلنای گلستان، علی متکی اظهار کرد: باتوجه به مصوبه  ستاد کرونای استان و نظرات ستاد کرونا شهرستان ها، به اطلاع می رساند  فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس تمامی شهرستانهای استان که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، در روز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰، به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه ۹ اسفند ماه لغایت چهارشنبه ۱۱ اسفندماه، کلیه مدارس روستایی و کلیه کلاس های پایه اول_ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و رعایت ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری خواهد بود.

وی گفت: مابقی مدارس و دوره های تحصیلی، در بستر شاد، آموزش دانش آموزان را ادامه خواهند داد.

متکی بیان کرد: فعالیت مدارس در شهرستانهای با وضعیت قرمز، در مناطق روستایی با رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها و با تعداد حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس به صورت حضوری و در مناطق شهری، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز