خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری هرمزگان خبر داد؛

انهدام باند قاچاق سازمان‌یافته سوخت در بندر کلاهی میناب

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۸۰

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای مأموریت ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان، طی یک عملیات ضربتی توسط نیروهای دریابانی، یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در بندر کلاهی میناب، شناسایی و منهدم شد.

وی در خصوص جزئیات این خبر افزود: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب، مأموران پایگاه دریابانی بندر کلاهی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در انتهای غرب دریای عمان، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از اعضای باند قاچاق سازمان یافته سوخت در جریان این عملیات، تصریح کرد: افراد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه مرتکبین قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا؛ شناورهای دخیل در امر قاچاق نیز به نفع دولت ضبط خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز