خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

شهرداری به تعهدات خود در قبال گلزار شهدای هشترود عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۵۳

رئیس بنیاد شهید هشترود وچاراویماق از عدم توجه شهرداری به تعهداتش در قبال گلزار شهدای هشترود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از هشترود اسماعیل سهرابی نژاد از وضعیت گلزار شهدای هشترود انتقاد کرد وگفت:متاسفانه شهرداری قرار است که به این گلزار رسیدگی نماید ومشکلات ومعضلات این محل مقدس را سروسامان بخشد که متاسفانه بارها در جلسات مختلف نیز اعلام کرده ایم که این مکان مشکلاتی از قبیل شکستگی دیوارها ، شکستگی پله های ورودی،وهمچنین مشکلات ومعضلات عدیده دیگر که تاکنون شهرداری هیچگونه اقدام موثری دراین باره انجام نداده است.

سهرابی نژاد متذکر شد:این کار شهرداری باعث شده است که ما در مراسمات مختلف که برای احترام به مقام شهدای عزیزمان در این محل انجام می دهیم شرمنده خانواده های شهدای عزیز ومهمانان گرامیمان باشیم.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران هشترود وچاراویماق خاطر نشان کرد:از شهرداری تقاضا داریم به تعهد خود نسبت به سرو ساماندهی این گلزار شهدا عمل نماید.

سهرابی نژاد در آخر به بخشنامه صادره از سوی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران  اشاره کرد وگفت:وفق ماده ۴آیین نامه اجرایی ماده ۱۱قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وزارت کشور موظف است نسبت به تامین هزینه واجرای خدمات مربوط به نگهداری گلزارها ویادمان شهدا از طریق شهرداری ها ودهیاری اقدام نماید.پس شهرداری هشترود نیز موظف است در اسرع وقت نسبت به ساماندهی گلزار شهدای هشترود اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز