خبرگزاری کار ایران

دستگیری شکارچی گراز در سیاهکل/ ۶ شکارچی همگی دارای سلاح بودند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۸۵

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل از دستگیری متخلف شکار گراز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، لطیف جواهردشتی با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حوزه پاسگاه محیط بانی دوستلات درحین گشت و کنترل از حوزه استحفاظی، در منطقه بخش مرکزی با شنیدن صدای شلیک سه ۳ تیر تفنگ شکاری در اراضی جنگلی جهت جلوگیری از تخلفات شکار وارد اراضی جنگلی شدند که سرانجام به تعداد ۶ نفر شکارچی برخورد نمودند که همگی دارای سلاح شکاری بوده و یک گونی از لاشه شکار شده گراز وحشی نیز با خود داشتند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل افزود: شکارچیان به محض رویت مامورین گونی گوشت را در محل رها کرده و به سرعت متواری شدند.
که در ادامه تعقیب و گریز آغاز شده و پس از مدتی تلاش یک نفر از آنان دستگیر شد.

جواهر دشتی گفت: مراتب بلافاصله با دادستان شهرستان مطرح شد و دستور بازداشت متخلف دستگیر شده را به نیروی انتطامی صادر کردند تا پس از ارجاع پرونده سایر شکارچیان که فرار کردند از طریق این فرد به مراجع قضایی فراخوانده شوند.

  وی در پایان افزود: پرونده در دست بررسی بوده و با همکاری دادستان سیاهکل، شناسایی سایر متخلفین با قوت و فوریت در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز