خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

دفاع مقدس ما را بیمه امنیتی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۲۴۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امنیت امروز ما مدیون از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس است و درواقع دفاع مقدس ما را بیمه امنیتی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در مراسم افتتاحیه راهیان نور مجازی که پیش از ظهر امروز در سالن کوثر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: مردمی بودن و توسعه و پیشرفت از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی است و با همین مبنا از انقلاب تا کنون پیشرفت‌های مختلفی به دست آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: در دفاع مقدس مانند یک جنگ جهانی تمام قدرت‌های جهان و کفر مقابل ایران و اسلام ایستاده بودند، با وجود این حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت و امروز به برکت همین انقلاب و دفاع مقدس که هویت برجسته ایران است به خود اتکایی و استقلال رسیده‌ایم.

وی عنوان کرد: دشمن به هیچ عنوان جرات حمله نظامی به ما را ندارد؛ چرا که با توجه به نظر تحلیلگران غرب درضورت حمله نظامی به این اقتصاد دنیا در چند ساعت ابتدایی فلج خواهد شد.    

این مسئول ادامه داد: در زمان جنگ با اعتتمادی که به فرماندهان وجود داشت، فرماندهان ما در اوج حوانی بودند؛ درحال حاضر هم با اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت آن‌ها می‌توان به موفقیت‌های بسیاری دست یافت.

حبیبی گفت: امروز کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن از فرهنگ دفاع مقدس الهام گرفته‌اند و ما باید در حفظ این فرهنگ، تبیین ابعاد مختلف آن و انتقال به نسل بعدی تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز